پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)
635508865581979894
آخرین مهلت برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی ۳۰ آذر به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور، ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون ورودی بهمن ماه ۹۳ برای دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور از ساعت ۲۰ روز ۱۰ آبان ۹۳ آغاز شده و روز ۳۰ آذر ۹۳ به پایان می رسد.

کلیه متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های مذکور در صورتی که حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شوند ، می توانند در مدت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام نمایند.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان در نیمه ی دوم دی ماه ۹۳ انجام می شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 18:17
کد مطلب : 1007
بازدید : 393 views
دیدگاه های مطلب "۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021