پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)
امکان تعیین محل آزمون برای دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور در سیستم گلستان فعال شد.بوسیله این امکان دانشجویان ارشد به راحتی می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.هیچ محدودیتی برای این دسته از دانشجویان وجود ندارد.همچنین در تعیین محل آزمون،شهریه و استاد تغییری نمی کند و فقط محل آزمون تغییر می کند.دانشجویان متقاضی از امروز تا ۱۵ اردیبهشت می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس  reg.pnu.ac.ir از مسیر: آموزش ->دانشجو ->درخواستها ->”انتخاب محل آزمون” نسبت ثبت درخواست تعیین محل آزمون نیمسال دوم ۹۲-۹۱ خود اقدام کنند(الزامی برای این کار وجود ندارد)

مهم نیست آن شهری که دانشجویان انتخاب می کنند رشته ارشد دارد یا ندارد تنها چیزی که مهم است داشتن دانشگاه پیام نور در آن شهر است.اما این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد .دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب،پیام نور تهران شمال،پیام نور تهران شرق و پیام نور تهران غرب فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند. همچنین دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به تکمیل فرم نخواهند بود و حداقل ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از پرداخت شهریه می توانند در سیستم از امکان تعیین محل آزمون استفاده کنند.

help-reg-01 help-reg-02 help-reg-03


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:22
کد مطلب : 104
بازدید : 1,860 views
دیدگاه های مطلب "آموزش تصویری تعیین محل آزمون"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021