شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG13573218

قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در آستانه سالروز حماسه ۹ دی پیام بزرگداشت صادر کرد.

قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در پیامی به مناسبت ۹ دی آورده است: تاریخ این کشور سرشار از حماسه‌هایی است که در اذهان مردمان غیور این کشور جای گرفته است و این لحظات غرور آفرین در کنار دستاوردهای جوانان این مرزو بوم در عرصه‌های علمی بخشی از هویت هر ایرانی است و در این عرصه وقایع دی ماه ۸۸، مرحله دیگری از تقابل همه جانبه جبهه استکبار و معاندین با کشور و نظام در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی است که با حضور آگاهانه و همراه با بصیرت مردم در ۹ دی، حماسه‌ای دیگر در تاریخ این کشور شکل گرفت.

شهریاری در این پیام افزوده است: بدخواهان همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را مسدود نمایند که با بصیرت ملت ناکام مانده‌اند.

وی تاکید کرد: بصیرت چراغی پر فروغ است که اگر در وجود انسان روشن شود، او را به درستی و کمال رهنمود می‌کند و خوشبختانه این ملت بزرگ همواره از این موهبت برخوردار بوده و تارک تاریخ به امتداد آن اشاره دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان در پایان گفت: سالگشت ۹ دی، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی با دستمایه بصیرت احاد مردم در مقابل فتنه انگیزی‌های دشمنان است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:06
کد مطلب : 1053
بازدید : 537 views
دیدگاه های مطلب "پیام رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان به مناسبت ۹ دی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021