جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

20121020164604_کلاس دانشگاه

محمد علی کریمی عنوان کرد: طبق تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان سنجش از این پس آزمون فراگیر یک بار در طول سال برگزار خواهد شد.
وی با اعلام حذف پذیرش دانشجو از طریق فراگیر به شیوه آموزش‌ محور ابراز داشت: با توجه به رویکرد دانشگاه پیرامون توسعه آموزش‌های مجازی و الکترونیکی، از این پس پذیرش دانشجو از طریق فراگیر فقط به شیوه سنتی (پژوهش‌ محور) و شیوه آموزش مجازی صورت خواهد گرفت.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد:پذیرش دانشجو از طریق آموزش مجازی در دوره‌های فراگیر در ثبت‌نام جدید فقط در مراکز استان تهران به صورت پایلوت انجام می‌شود، علاقمندان از سراسر کشور نیز می‌توانند در رشته‌ های مجازی آزمون فراگیر مراکز استان تهران ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه در دوره جدید فراگیر صرفا پذیرش برای نیمسال مهرماه صورت خواهد گرفت یادآور شد: پذیرفته شدگان آزمون فراگیر در شهریورماه از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مشغول به تحصیل خواهند شد.
کریمی همچنین ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل در آزمون امسال را ۱۵ نفر اعلام کرد.
وی در ادامه افزود: ثبت نام نوبت جدید از ۱۳ خرداد در سایت سازمان سنجش صورت خواهد گرفت و آزمون در ۱۴ شهریور برگزار می شود که  نتایج پذیرفته شدگان حداکثر تا روز ۲۰ مهرماه اعلام خواهد شد


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:37
کد مطلب : 122
بازدید : 2,295 views
دیدگاه های مطلب "حذف پذیرش دانشجو به شیوه آموزش‌ محور در فراگیر پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021