پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG11410123

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان گلستان با حضور در راهپیمایی سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، مهر تثبیتی بر نظام جمهوری اسلامی کوبیدند.

دانشجویان دانشگاه های سراسر استان گلستان در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همنوا با سراسر کشور نوای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادند.

حضور پرشور دانشجویان و دانشگاهیان در مکان‌های آغازین راهپیمایی بیش از اقشار دیگر جلوه نمایی می‌کرد و این نشان از باور عمیق نسل جدید از حقانیت انقلاب ارزشمند اسلامی دارد.

۳۶۰اُمین بهار انقلاب را نیز جشن خواهیم گرفت

پگاه حمیدی، دانشجوی دانشگاه غیرانتفاعی گلستان در حاشیه این حضور پرشکوه به خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» گفت: به رغم تلاش دشمن برای کمرنگ ساختن انقلاب و آرمان‌های آن در میان نسل جوان و دانشجو، ما دانشجویان در سی و ششمین بهار انقلاب گفتمان امام و شهدا را رساتر و غراتر از همیشه فریاد خواهیم زد و آن را نسل به نسل تا ۳۶۰اُمین جشن پیروزی حفظ و تثبیت خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: این انقلاب در امتداد نهضت عاشورا شکل گرفت و مانند قیام کربلا محصور به زمان و مکان نیست و بر جریده عالم با خط خون سرخ شهدا حک شده و تا ظهور منجی عالم بشریت استوار خواهد ماند.

تلاش دشمن برای کمرنگ ساختن انقلاب آب در هاونگ کوبیدن است

گلناز غلامیان، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور گرگان نیز تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب حق علیه باطل بود و این قاعده تغییرناپذیر است از همین رو تلاش دشمن برای کمرنگ ساختن آن آب در هاونگ کوبیدن است.

غلامیان تأکید کرد: نسل به نسل انقلاب را تازه‌تر نگه خواهیم داشت و گذشت زمان نه تنها آن را به فراموشی نمی‌سپارد بلکه مهر تثبیت آن را با جوهره‌ای از غیرت و باور محکم‌تر از همیشه بر گستره جهان خواهد کوبید.

انقلاب ما مجهز به گفتمان حق است و صدایش بلندتر از هر فریاد باطلی است

سحر صادقلی، دانشجوی دانشکده فنی مائده گرگان نیز بیان داشت: اگر دشمنان انقلاب ما مجهز به ابزارهای رسانه‌ای متعدد هستند ما مجهز به حقانیت گفتمان هستیم و قطعا صدای حق بلندتر از هر فریاد باطلی است.

صادقلی متذکر شد: این انقلاب نسل سوم و چهارم نمی‌شناسد و هر روز بر اصالت آن تا زمانی که عدل جهان را به قائمیت حضرت مهدی موعود (عج) فرا بگیرد افزوده خواهد شد.

گفتنی است در راهپیمایی باشکوه امروز علی لشکربلوکی مسئول سازمان بسیج دانشجویی گلستان، حجت الاسلام مازندرانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر استان و روسا و معاونین دانشگاه‌های مرکز گرگان حضور داشتند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 13:14
کد مطلب : 1230
بازدید : 507 views
دیدگاه های مطلب "موج انقلابی دانشجویان گلستانی در سی و ششمین بهار پیروزی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021