پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13930206000467_PhotoA

در نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی بویراحمد مطرح شد
اعلام آمادگی پیام نور کهگیلویه و بویراحمد جهت تهیه سند فقر استان

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی این دانشگاه برای تهیه سند فقر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت‌الله نجیب‌زاده صبح امروز در نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: انتظار می‌رود این نهاد حمایتی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پرداخت شهریه دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شایانی به این قشر می‌کند، گفت: کمیته امداد و دانشگاه‌ها باید در راستای توانمندسازی دانشجویان گام بردارند.

نجیب‌زاده بر لزوم شناسایی و جذب دانشجویان خلاق و نوآور تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه طیف گسترده‌ای از دانشجویان ما در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از استعدادهای خاصی نیز برخوردار بوده انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

این مسئول اذعان کرد: برخی بر این باورند که رسالت کمیته امداد فقر‌زدایی بوده ولی به این شکل نبوده بلکه به سمتی می‌رود که افراد تحت حمایت خود را توانمند سازد و آن‌ها را به خودکفایی برساند.

وی با تاکید بر اینکه بازدهی توانمندسازی دانشجویان و افراد تحت حمایت نتیجه مناسب و خوبی ایجاد می‌کند، گفت: کمیته امداد و دانشگاه‌ها باید دانشجویان را به سمتی سوق دهند که با داشتن خلاقیت آن‌ها را به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی و آن‌ها را یاری کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی کمیته امداد اظهار کرد: این نهاد حمایتی می‌تواند با دعوت از دانشگاهیان و فرهیختگان در این شورا از ظرفیت آن‌ها استفاده کند.

نجیب‌زاده از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برای پژوهش و تهیه سند فقر در استان خبر داد و گفت: با توجه به انجام پژوهش‌های علمی این دانشگاه آمادگی کامل برای انجام پژوهش و تهیه فقر استان را دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه می‌توان مطالعه جامعی در این خصوص داشت، گفت: با تهیه سند فقر کهگیلویه و بویراحمد بدون شک به نفع کمیته امداد و دانشگاه‌ها خواهد بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 10:54
کد مطلب : 1244
بازدید : 466 views
دیدگاه های مطلب "اعلام آمادگی پیام نور کهگیلویه و بویراحمد جهت تهیه سند فقر استان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021