شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

کارگاه آموزشی یک روز «مهدویت و دشمن شناسی» روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام نصوری، کارشناس مباحث مهدوی در دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار شد.

وی در این همایش با بیان دغدغه موجود در مسئله مهدویت گفت: بی تفاوتی در کارها و بخصوص بحث مهدویت باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در زندگی می شود.

نصوری افزود: در مسائل دینی باید الگوهای خود را شناسایی و از آن‌ها برای خود نکاتی را جذب و در زندگی و رفتارخود پیاده سازیم.

این کارشناس مهدویت با توجه به وظایف مردم درزمان غیبت امام زمان (عج) افزود: در روش زندگی ازجمله محل کار و خانواده و دیگر مسائل امام را در انجام کارهای خود ناظر و او را چراغ راه خود بدانیم.

نصوری تصریح کرد: در زندگی دنیایی بهترین الگو برای ما شهدا هستند که راه خود را تشخیص داده و ارتباط قوی با امام خود داشتند.

وی در پایان افزود: همانگونه که عرفان با خواندن یک کتاب و جزوه به دست نمی آید، شناخت مهدویت و حضرت ولی عصر(عج) نیز اینگونه به دست نمی آید و باید به شناخت معنوی رسید

منبع:خبرگزاری دانشجو


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:36
کد مطلب : 1263
بازدید : 682 views
دیدگاه های مطلب "کارگاه «مهدویت و دشمن شناسی» در دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021