پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

8587767508852951342275680322

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: نشست سبک زندگی اسلامی، روز گذشته سه شنبه،۵ اسفند در دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار شد.

فاطمه خزاعی‌فر، کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان بلوچستان گفت: نشست « سبک زندگی اسلامی» روز گذشته، سه شنبه ۵ اسفند در دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار شد.

وی گفت: این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد کریمیان مجد، مبلغ اعزامی از دانشگاه تهران و با حضور اساتید و دانشجویان دختر و پسر در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمیان مجد در این نشست بیان کرد: پرداختن به سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین نیازهای جامعه است که باید در همه ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل در این زمینه، ازدواج است که اگر با معیارهایی همچون برخورداری از ایمان و اعتقادات دینی، اخلاق، کفویت در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همراه باشد، می‌تواند به سعادت و خوشبختی زوجین بیانجامد.

در پایان این نشست، حجت‌الاسلام کریمیان مجد به پرسش‌های دانشجویان پیرامون مسئله ازدواج و سبک زندگی اسلامی پاسخ گفت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:52
کد مطلب : 1268
بازدید : 637 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی در دانشگاه پیام نور زاهدان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021