شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

8587767516358589811171145954

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با سراسر کشور، نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

ماشاالله ایزدی، مدیر فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور این استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‎های پیام نور استان از روز گذشته، ۵ اسفند با رقابت ۵۱ نفر در پیام نور شهرکرد آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: امروز نیز این دور از مسابقات با رقابت ۴۵ نفر از برادران در پیام‌نور شهرکرد در رشته‌های قرائت قرآن کریم، تحقیق، ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جز و ۵ جز قرآن کریم، مداحی و اذان در حال برگزاری است.

ایزدی افزود: دانشگاه پیام‌ نور چهارمحال و بختیاری از نظر کمی در رتبه اول مسابقات قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه‎های پیام نور کشور قرار دارد.

وی انس دانشجویان با قرآن کریم، آشنایی با معارف دینی، ترویج فرهنگ قرآن، حاکمیت فضای معنوی و فرهنگ قرآنی در دانشگاه‎ها را از اهداف برگزاری مسابقات قرآن در مراکز علمی عنوان کرد.

به گفته وی، نفرات برگزیده این دور از مسابقات اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ به مرحله کشوری که در دانشگاه پیام‌ نور استان مازندران برگزار می‌شود، راه می‎یابند.

به گزارش ایکنا، بیش از ۱۷ هزار دانشجو در ۱۱ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:53
کد مطلب : 1269
بازدید : 685 views
دیدگاه های مطلب "نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور چهارمحال و بختیاری آغاز شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021