پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌ نور ری از آغاز ثبت‌ نام اردوهای جهادی بهار ۹۴ در دفتر بسیج این واحد علمی خبر داد.

علیرضا ثابتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز ثبت‌ نام اردوهای جهادی بهار ۹۴ خبر داد و با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد، اظهار داشت: تمام دانشجویان و غیردانشجویان علاقه‌مند به برنامه «محرومیت‌زدایی از مناطق محروم» می‌توانند در این اردو شرکت کنند.
وی گفت: افراد علاقه‌مند با حضور خود در منطقه روستا و یا با پشتیبانی از برنامه‌های گروه جهادی در تهران تا قبل از اجرای برنامه، در ایام نوروز و حتی پس از آن، سهمی در حرکت جهادی سازندگی و خدمت به مردم شریف کشور داشته باشند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌ نور ری تصریح کرد: فعالیت‌های برادران حداقل شامل کار عمرانی اتمام ساختمان یک مسجد کوچک و فعالیت‌های خواهران حداقل شامل پختن غذا، آموزش به کودکان، دختران و زنان روستا است.

13931206000140_PhotoL

شرایط صنفی و سنی در اردوهای جهادی مطرح نیست

ثابتی با اشاره به اینکه برای شرکت در اردو شرایط صنفی و سنی مطرح نیست، بیان داشت: اردوی جهادی بهار در بخش‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، کشاورزی، دامپروری، عمرانی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور ری در پایان عنوان کرد: این اردو از چهارم تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۴ و در یکی از روستاهای مناطق محروم استان‌های لرستان (دوره)، ایلام (زردلان) و کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به حضور در این اردوی جهادی می‌توانند با فرستادن کلمه «یا علی» به سامانه پیامکی بسیج دانشجویی به شماره ۳۰۰۰۷۹۵۷۹۵۱۸۱۶، تماس با شماره ۰۹۳۹۶۰۹۰۳۴۵ و یا پر کردن فرم ثبت‌ نام در دفتر بسیج یا در سایت دانشگاه پیام نور ری در اردوی جهادی بهار شرکت کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

 


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:56
کد مطلب : 1270
بازدید : 767 views
دیدگاه های مطلب "آغاز ثبت‌ نام اردوهای جهادی بهار ۹۴"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021