سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG17180543

اختتامیه جشنواره حریم ماه ۱۶ اسفند ماه با حضور فروغ نیلچی زاده، کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا و الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»،‌ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: فروغ نیلچی زاده، کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا و الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون برای اختتامیه جشنواره استانی حریم ماه در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر حضور می یابند.

حجت الاسلام جعفری گفت: جشنواره استانی حریم ماه با موضوع حجاب و عفاف هفته قبل با افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شروع به کار کرده است و تا شانزدهم اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محورهای این جشنواره هنری، ادبی، وبلاگ نویسی، و طراحی پوستر است که علاقمندان می توانند آثار خود را ارسال کنند که در روز اختتامیه به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: برنامه روز اختتامیه این جشنواره با حضور فروغ نیلچی زاده، کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا و الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری همچنین در خصوص نمایشگاه حجاب و عفاف افزود: این نمایشگاه شامل نمایشگاه عکس و پوستر، فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی با موضوع عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد: در بخش جنبی نمایشگاه نیز برگزاری مشاوره دانشجویی، پخش کلیپ و برگزاری مسابقه با موضوع حجاب و عفاف را داریم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:23
کد مطلب : 1279
بازدید : 676 views
دیدگاه های مطلب "اختتامیه جشنواره حریم ماه در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021