پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه پیام نور به صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، عنایت‌الله نجیب‌زاده در مراسم افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج افزود: این دانشکده با زیر بنای ۳۱۶۸ متر با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در چهار طبقه و در مدت دو سال ساخته شد.

وی اظهارکرد: این ساختمان دارای ۶ آزمایشگاه و ۱۵ کلاس درس برای تحصیل دانشجویان این رشته ساخته شده است.

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساختمان کارگاهی آزمایشگاهی با زیربنای ۱۱۵۰ متر و با پیشرفت ۵۰ درصدی با اعتبار هشت میلیارد ریال در محوطه پردیس این دانشگاه در حال ساخت است.

نجیب زاده تصریح کرد: پروژه ساختمان اداری مرکزی یاسوج با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع، پیشرفت ۸۵ درصدی و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ساختمان فرهنگی و مذهبی این دانشگاه با زیر بنایی ۱۲۰۰متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصد در حال ساخت است که با افتتاح این ساختمانها بخشی از کمبود فضای فیزیکی این دانشگاه رفع می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: فضای سایت دانشگاه پیام نور ۵٫۵ هکتار است و مشکل کمبود فضای فیزیکی و تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان یکی از مشکلات اساسی دانشجویان بود که در تلاش هستیم که این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 14:35
کد مطلب : 1292
بازدید : 554 views
دیدگاه های مطلب "توسعه فضا‌های آموزشی در دستور کار دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021