جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13931024000538_PhotoA

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به میزبانی کاشمر آغاز شد.

علی منظم اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر، اظهار داشت: منتخبان راه یافته از ۳۱ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور از شهرستان‌های خراسان رضوی در این مرحله در رشته‌های قرائت، حفظ ( ۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء) ترتیل، مفاهیم، اذان و مداحی با هم رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشمر با اشاره به حضور ۱۲۵ دانشجوی شرکت‌کننده در مرحله استانی این مسابقات، یادآور شد: ۶۵ نفر از شرکت‌کنندگان را دانشجویان دختر و ۶۰ نفر را دانشجویان پسر تشکیل داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه میزبانی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور خراسان رضوی امسال در کاشمر برای چهارمین سال اتفاق می‌افتد، گفت: خوشبختانه شهرستان کاشمر به دلیل جایگاهی که در بین سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور دارد از این حیث بیشترین میزبانی را به خود اختصاص داده است.

منظم اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه مسابقات دانشجویان پسر در سالن اجتماعات دانشگاه و مسابقات دانشجویان دختر در مهد قرآن حضرت زینب (س) کاشمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت قرآنی از هر رشته سه نفر برتر به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

سرپرست دانشگاه پیام نور کاشمر با بیان این که نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور در اردیبهشت ماه و به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شاهد درخشش نام دانشجویان خراسانی به ویژه کاشمری در رقابت‌های کشوری باشیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 17:29
کد مطلب : 1427
بازدید : 816 views
دیدگاه های مطلب "آغاز نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان خراسان رضوی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021