جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

81571483-6388177

تشکل شورای دبیران دانشگاه پیام نور مشهد، نامگذاری سال ۱۳۹۴ با عنوان«دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب را امری مبارک و در جهت شکل گیری فعالیت های مردمی برای حمایت عملی از دولت دانست و حمایت قاطع خود را از کمپین’آری به تولید ملی’ اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا در بیانیه این تشکل آمده است: از آنجا که تولید ملی یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی کشور است، توانمندی هر کشور را به میزان رفاه هر جامعه با تولید ملی و درآمد سرانه می سنجند، لذا با پیوستن به کمپین’آری به تولید ملی’ که توسط جمعی از جوانان، اندیشمندان، اساتید دانشگاه در جهت ترغیب مردم به استفاده از محصولات ساخت ایران شکل گرفته است، می توان ضمن حمایت از تولید ملی، گامی هرچند کوچک اما مؤثر در راستای توسعه اقتصادی کشور در حوزه ساخت و تولید برداشت.

همچنین با توجه به اینکه، یکی از اهداف اصیل انقلاب شکوهمند ایران که بارها مورد تاکید رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری قرار گرفته است، استقلال و وارستگی سیاسی و اقتصادی کشور در برابر وابستگی به کشور های دیگر است، با حمایت از خودکفایی در حوزه تولید و به حداقل رساندن سطح واردات در جهت ارتقاء سطح صادرات غیرنفتی، بر تحقق آرمان های راستین انقلاب اسامی اصرار خواهیم ورزید.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمایت از تولید ملی و ساخت ایران وتشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی، خودکفایی در تولید خالص داخلی و بهره مندی از نیروی متخصص ایرانی در چرخه ساخت و تولید، افزایش اشتغال، کاهش تورم و ثبات در بازار کالا را به دنبال خواهد داشت و تقویت ارتباط جامعه فارغ التحصیلان و دانشگاهیان با بدنه صنعت و حضور روبه رشد متخصصان و کارآفرینان در مقابل واسطه گران و دلالان اقتصادی در این عرصه یکی از راهکارهای پیش رو است.

در این بیانیه تاکید شده است که به طور قطع هر ایرانی علاقه به رشد تولید ملی دارد و به یقین توسعه اقتصاد کشور بدون حمایت و رشد تولید ملی امکان پذیر نیست، اما مبحث حمایت از تولید ملی توسط مردم نیازمند رعایت ملاحظاتی از سوی تولید کنندگان نیز می باشد.

این بیانیه اضافه کرده است:تولید کنندگان نیز باید از همراهی مردم استفاده کرده و این حمایت که سبب افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده برای تولید کننده خواهد بود را با افزایش کیفیت کالاهای خود پاسخ گویندو بدین ترتیب قدردانی عملی از مردم به عمل آورند .

تشکل شورای دبیران دانشگاه پیام نور مشهد در ادامه بیانیه خود ضمن اعلام حمایت قاطع از کمپین«آری به تولید ملی» اظهار امیدواری کرده است که به شکلی یاریگر دولت در تحقق این امر و آغازگر موج حمایت سایر بدنه اجتماعی کشور از سیاست تولید ملی باشد.

ایرنا


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 12:47
کد مطلب : 1442
بازدید : 1,034 views
دیدگاه های مطلب "اعلام حمایت تشکل شورای دبیران دانشگاه پیام نور مشهد از کمپین”آری به تولید ملی”"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021