جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 نحوه اطلاع از تستی یا تشریحی بودن امتحانات پیام نور

امتحان دادن در دانشگاه پیام نور کار هر کسی نیست ! گاو نر می خواهد مرد کهن ! دانشجویانی که در این دانشگاه درس می خوانند هر ترم ممکن است با نحوه جدیدی از سوالات امتحانی روبرو شوند از تغییر منابع و سایر مواردکه بگذریم به تستی و تشریحی بودن سوالات هر امتحان میرسیم ! سوالاتی که ممکن است این ترم تستی و ترم دیگر تشریحی ! و یا ترکیبی از سوالات تستی و تشریحی باشد! شاید هیچ شکی برای هیچ طراح سوال و مسوولی وجود نداشته باشد که نحوه طراحی سوالات تستی یا تشریحی در مطالعه دانشجو تاثیر دارد.چند ترمی می باشد که تستی و تشریحی بودن امتحانات پایان ترم پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود. در لیست منابع دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور ستونی وجود دارد با عنوان “نوع آزمون” (راهنما) در این ستون روبروی هر درسی نحوه طراحی سوالات مشخص شده است. ملاک تستی تشریحی سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور آخرین لیست منابع اعلام شده برای همان ترم می باشد*. پس دانشجویان پیام نور برای انکه دچار مشکل نشوند همواره باید لیست منابع جدید و حتی اصلاحیه های منابع را که ممکن است در طول ترم ارائه شوند را مطالعه کنند تا بتوانند از تستی یا تشریحی بودن امتحانات مطلع شوند.
شایعاتی هم مبنی بر اینکه کلیه امتحانات ترم تابستان تستی می باشد وجود دارد که در همین جا به این شایعات پایان داده و اخبار پیام نور اعلام می کند ملاک تستی یا تشریحی بودن امتحانات ترم تابستان پیام نورلیست منابع نیمسال دوم ستون “نوع آزمون” می باشد


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 13:20
کد مطلب : 1469
بازدید : 4,314 views
دیدگاه های مطلب "نحوه اطلاع از تستی یا تشریحی بودن امتحانات پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Zeynab

سلام خسته نباشین خواستم بدونم امتحان مباحث جاری که تابستان برگزار میشه تستی یا تشریحی

دانلود مداحی

سلام.تشکر بابت سایت عالیتون





کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021