چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر سرلک ریاست عالی دانشگاه در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون فراگیردر مراکز تهران جنوب و تهران شمال: کیفیت اصل اساسی در دانشگاه پیام نور است/ صندلی خالی درتحصیلات تکمیلی نداریم

 

یه گزارش روابط عمومی دانشگاه ، ریاست عالی دانشگاه در حاشیه بازدید از حوزه های مراکزتهران جنوب و تهران شمال  ضمن اشاره به  برگزاری آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: در این آزمون تعداد ۸۰۴۶۹ نفر داوطلب  جهت  ورود به دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر با هم به رقابت  پرداختند .
دکتر سرلک در ادامه افزود : از بین داوطلبان تعداد ۱۶۹۲۰ نفر در ۱۵۲ رشته -گرایش  و ۷۴۶ رشته – محل  پذیرفته خواهند شد .
ایشان در ادامه ضمن اشاره به رتبه  اول دانشگاه در کیفیت آموزش در آخرین رتبه بندی ISC اظهار داشت: کیفیت در دانشگاه پیام نور  همیشه اساس کار بوده و این دانشگاه تمام برنامه ریزی های کلان خود را بر این اساس انجام می دهد و در حال حاضر ما در تحصیلات تکمیلی صندلی خالی نداریم که این امر و نیز  تعداد داوطلبان متقاضی  تحصیل در این دوره ها  نیز تایید  کننده این مهم می باشد.
لازم به ذکر است نتایج این آزمون در اواخر مردادماه جاری اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان از مهرماه ۹۴ مشغول تحصیل خواهند شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:38
کد مطلب : 1478
بازدید : 548 views
دیدگاه های مطلب "دکتر سرلک ریاست عالی دانشگاه در بازدید از حوزه های دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021