سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی

دکتر الهیار ملکشاهی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی کشور، تلاش بی بدیل این دانشگاه در این عرصه را شایسته تقدیر دانست.

رییس کمیسون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :کسب عنوان برتر دانشگاه پیام نور در حوزه کیفیت آموزشی و قرار گرفتن در جمع ۱۰دانشگاه برتر کشور که در آخرین ارزیابی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شد، نشان از اهتمام ویژه مدیران این دانشگاه در توسعه کیفی و کمی آموزش عالی دارد.

وی افزود: با توجه به فضای رقابتی موجود در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، دانشگاه پیام نور باید با تجمیع مراکز و واحد های زیان ده و تمرکز بر مراکز بزرگ هر استان بسترهای ارتقا و بالندگی بیشتر را در آن مراکز فراهم کند.

دکتر ملکشاهی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که به دنبال ثروت اندوزی و کسب درآمد از مردم نیست. در واقع این دانشگاه متعلق به نظام و خانواده های محروم است و در حال حاضر نیز آسیب پذیرترین بخش جامعه در این دانشگاه تحصیل می کنند.

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای پذیرش دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی تصریح کرد: این موفقیت حاصل محتوا محور و کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:25
کد مطلب : 1504
بازدید : 370 views
دیدگاه های مطلب "رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021