جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور

دکتر نجفی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سراسری کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی و (رویش) از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه توسط دانشگاه شیراز گفت: ازآنجائی که کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی یکی از بنیادی­ترین عرصه­های تحقق اهداف و برنامه­­های اصلی فرهنگی در دانشگاهها محسوب می­گردند، برگزاری این گونه جشنواره ها می تواند بستری مناسب در پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت فرهنگی و هنری دانشجویان، سامان بخشیدن به خواست­ها و تلاش­های خود انگیخته فرهنگی، هنری و اجتماعی و قانونمند نمودن فعالیت­های دانشجویی را فراهم نماید.

وی با بیان جایگاه کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی در دانشگاهها گفت: کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی به عنوان مجموعه ای جوان، خودجوش و اندیشمند به سبب بهره مندی از پشتوانه عظیم استعدادها و توانایی های جوانان فرهیخته این مرز و بوم، ازجایگاهی ویژه در میان دانشگاهیان برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: از دستاوردهای مهم این جشنواره می توان به پیوند دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با یکدیگر، تبادل تجربیات و همسوسازی توانمندیهای دانشجویان، ایجاد انگیزه جهت فعالیت فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح دانشگاه های کشور اشاره نمود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره بزرگ گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای ۱۳۹۴ کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح کشور می باشد که ۹۰ کانون برتر جهت رقابت در این جشنواره معرفی شده اند.

دکتر نجفی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگاه این جشنواره گفت: امیدواریم در سال جدید با همدلی و همزبانی زمینه تقویت همکاری نظام‌مند و هدفدار با سازمان‌ها و دستگاههای فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور بیش از پیش فراهم گردد و شاهد رشد و شکوفایی فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در دانشگاه ها باشیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:47
کد مطلب : 1513
بازدید : 500 views
دیدگاه های مطلب "معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021