پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

افتتاح سامانه الکترونیکی ستاد مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

سامانه الکترونیکی ستاد مردمی ریاست جمهوری برای نخستین بار در کشور همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد افتتاح شد.

دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از وجود امکانات و پتانسیل ارزنده در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: این ستاد بسترهای ارتباط تلفنی با رئیس جمهور را فراهم آورده و از طریق آن می توان در اسرع وقت به مشکلات مردم رسیدگی کرد . با راه اندازی این ستاد، شیوه سنتی نامه نگاری که وقت زیادی را از دولت و مسئولان می گرفت، حذف شده است.

دکتر مسعودی فرد سرپرست استان نیز در نشست با معاونت محترم اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: دانشگاه پیام نور خراسان شمالی این افتخار را دارد که فضا و امکانات راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد مردمی ریاست جمهوری را فراهم کند و این دانشگاه آمادگی خود را برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های ویژه ریاست جمهوری اعلام می کند .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:15
کد مطلب : 1589
بازدید : 1,095 views
دیدگاه های مطلب "افتتاح سامانه الکترونیکی ستاد مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021