شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

افتتاح 3پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر صمد حمزه ئی در حاشیه بازدید از مراکز پیام نور میناب و جاسک از افتتاح ۳ پروژه عمرانی مراکز جاسک، میناب و بندرلنگه تا آخر سال جاری خبر داد .

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان افزود: پروژه جاسک با زیر بنایی ۲۳۱۸  متر مربع احداث شده و ۹۵ درصد رشد فیزیکی داشته است و برای بهره برداری از آن تا کنون یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر حمزه ئی اظهار داشت:پروژه فاز ۲ مجتمع آموزشی پیام نور مرکز میناب نیز با زیر بنایی ۲۲۷۳متر مربع احداث شده و ۷۰درصد رشد فیزیکی داشته و تاکنون۶۵۰میلیون تومان برای آن هزینه شده است.
وی همچنین در خصوص پروژه پیام نور مرکز بندر لنگه تصریح کرد: سوله ورزشی پیام نور بندرلنگه با ۱۰۱۰متر مربع با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی و تاکنون ۲۵۰میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح پروژه های ذکر شده علاوه بر حل مشکلات ساختمانهای آموزشی در مراکز، سرانه فضای فیزیکی آموزشی استان هرمزگان به سرانه استاندار آموزشی پیام نور نزدیک می شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:07
کد مطلب : 1595
بازدید : 1,360 views
دیدگاه های مطلب "افتتاح ۳پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021