شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته های 4گانه ارتقای دانشگاه

دکتر سرلک: تعالی سازمانی، آراستگی و استانداردسازی فرایندها در اولویت قرار گیرد

جلسه هماهنگی کمیته های ۴ گانه ارتقای دانشگاه با حضور دکتر سرلک و مسئولان کمیته ها برگزار شد.

دکتر سرلک در این جلسه در خصوص بهبود فرایندها بر تعالی سازمانی، سلامت سازمان، استانداردسازی فرایند ها و آراستگی سازمانی تاکید کرد و گفت: میزان رضایتمندی دانشجویان و فعال شدن سامانه ارتباط با دانشجو، استفاده از سیستم های نوین مدیریتی و فناوری در راستای بهبود فرایندها باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین،حرکت به سمت سازمان های نوین و دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی را ضروری دانست.

دکتر صفاری نیا مسئول کمیته برند سازی نیز با اشاره به اقدامات این کمیته گفت: برگزاری نشست پژوهشی با عنوان مطالعه تطبیقی ۴ دانشگاه باز بزرگ دنیا از جمله : کرتین استرالیا، آتاباسکای کانادا، دانشگاه باز مالزی و انگلستان در ۱۶ محور از قبیل؛ بررسی شیوه پذیرش دانشجو ، منابع درسی، طول دوره تحصیل و … در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:بررسی تشکیل شورای سیاستگذاری و اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه برای تحقق برند سازی باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر خسروبیگی مسئول کمیته بهبود و ارتقای فرایندها نیز در این جلسه گفت: شناسایی نحوه بررسی فرایندهای کاری ، آسیب شناسی، شناسایی راهکارها و اصلاح، از برنامه های مهم کمیته بهبود و ارتقای فرایندهاست.

وی افزود: ارتقای فرایندها با تکیه بر کاهش مراحل اجرایی، افزایش سرعت، استانداردسازی و تسهیل در روند اجرای امور ضروری است.

وی همچنین بر لزوم بهره مندی بیشتر از فناوری های ارتباطی تاکید کرد و گفت: استفاده از این فناوری ها در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی دانشجویان و اعضای هیات علمی خواهد شد و بر همین اساس کمیته بهبود و ارتقای فرایندها با کسب نظرات مختلف از مراکز و حوزه های کاری در سازمان، در مرحله اخذ و جمع بندی است.

دکتر ابراهیمی مسئول کمیته ارتقای رضایتمندی دانشجویان نیز درخصوص اقدامات انجام شده این کمیته گفت: تشکیل چهارجلسه کمیته با مشارکت اعضای هیات علمی، مدیران و همکاری دانشجویان، جمع بندی نظرات استانها درخصوص ارتقای رضایتمندی دانشجویان، پیگیری راه­اندازی سامانه آنلاین ارتباط موثر با دانشجو، بررسی حجم محتوای درسی دانشجویان و استانداردسازی آزمون ها، پیگیری فعال شدن میز خدمت در مراکز و واحدها و فعالیت بیشتر حوزه های نظارت و ارزیابی از جمله این اقدامات است.

آقای حسینی مسئول کمیته کاهش هزینه و افزایش درآمدها نیز مهم ترین اقدامات در دستور کار این کمیته را ، ساماندهی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، ساماندهی ماموریت ها، وضعیت حق التدریس ، نیروی انسانی و … عنوان کرد.

در این جلسه که با حضور دکتر جمال زاده مسئول هماهنگی کمیته ها، دکتر خسروبیگی مسئول کمیته بهبود و ارتقای فرایندها، دکتر صفارنیا مسئول کمیته برندسازی، دکتر ابراهیمی مسئول کمیته افزایش رضایت دانشجو و آقای حسینی مسئول کمیته مدیریت هزینه ها برگزار شد، هر یک از مسئولان ضمن ارائه گزارش عملکرد، از رهنمودهای ریاست دانشگاه بهره مند شدند و در پایان دکتر سرلک بر ادامه روند فعالیت کمیته ها تا دستیابی به هدف مطلوب تاکید کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:55
کد مطلب : 1606
بازدید : 346 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری جلسه هماهنگی کمیته های ۴گانه ارتقای دانشگاه"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021