جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تصویب 14رشته کارشناسی ارشد و 3 رشته کارشناسی در شورای گسترش آموزش عالی

معاون آموزش ،سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تصویب ۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳ رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور در شورای گسترش آموزش عالی خبر داد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه ، دکتر بخشی خانیکی با اعلام این خبر گفت : شورای گسترش آموزش عالی رشته مددکاری اجتماعی و راهنمایی و مشاوره در گرایش مشاوره در واحد مهاباد و علوم تربیتی در گزایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی  واحد لالجین ،در مقطعع کارشناسی را تصویب کرد.

وی همچنین افزود: شورای گسترش آموزش عالی با تصویب ۱۴  رشته در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های رشه نهج البلاغه و شیمی-شیمی تجزیه در پیام نور واحد کرج، رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مراکز ارومیه و بابل ، رشته مخابرات محیطی در مرکز دماوند،رشته تاریخ در مرکز سقز،رشته ژئومورفولوژی در گرایش برنامه ریزی محیطی در مرکز سنندج،رشته شیمی عالی در گرایش های آلی و تجزیه در مراکز کرمانشاه و میاندوآب، رشته برنامه ریزی روستایی در مرکز نیشابور،حقوق اخصوصی در مرکز ورامین، مدیریت دولتی در مرکز یزد،برنامه ریزی رفاه اجتماعی در واحد بوکان و جغرافیا و برنامه ریزی شهری در واحد مهاباد نیز موافقت کرده است .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 3:57
کد مطلب : 1650
بازدید : 473 views
دیدگاه های مطلب "تصویب ۱۴رشته کارشناسی ارشد و ۳ رشته کارشناسی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021