پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات

دکتر سرلک: عقد تفاهم نامه با بانک صادرات توانمندی دو سازمان را افزایش می دهد

دکتر سرلک با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور برنامه های مختلفی برای دوره پساتحریم تدوین کرده است، گفت: عقد تفاهم نامه با بانک صادرات که یکی از توانمند ترین بانک های کشو راست، می تواند توانمندی های ۲ سازمان را افزایش دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات افزود: امید است به مدد همکاری و توافقات، شاهد رونق و گشایش در کارها بوده و بانک صادرات بتواند در کنار دانشگاه پیام نور خدمات شایسته ای را به مخاطبین این دانشگاه ارائه کند.
دکتر سرلک با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور است، افزود: این دانشگاه دارای ۵۰۰ مرکز و واحد در سراسر کشور، ۸۰ شعبه خارجی و ۱۵ نمایندگی در خارج از کشور است و با گستردگی در اقصی نقاط کشور توانسته زمینه گسترش عدالت اجتماعی را فراهم کند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) رتبه اول کیفیت آموزش کسب نموده و در زمینه پژوهش نیز، این دانشگاه در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است.
دکتر سرلک با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به مدد دو ویژگی منبع محور بودن و آزمون متمرکز کیفیت را در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور به یک میزان ارتقا داده است، گفت: امید است این تفاهم نامه زمینه رشد هر دو سازمان و تحقق اهداف نظام را فراهم سازد.
دکتر للگانی مدیرعامل بانک صادرات نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی بانک صادرات در سراسر کشور گفت: بانک صادرات درصدد ارائه سرویس دهی مناسب به تمامی مشتریان است و در این عرصه یکی از موضوعات مهم فناوری اطلاعات و استفاده از خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی است که در این زمینه اقدامات موثری در حال انجام است.
وی با اشاره به یکی از بندهای تفاهم نامه درخصوص استفاده از ظرفیت دانشجویان در خصوص آموزش مشتریان بانک گفت: از آنجا که دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت تمام وقت مشغول تحصیل نیستند می توانند در کنار تحصیل درکار بانکی به بانک صادرات کمک کنند و این در آینده شغلی آنها نیز موثر خواهد بود.
وی افزود: این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز فعالیت های جدیدی در عرصه بانکداری شود و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور می توانند به بانک در تمامی عرصه ها یاری رسانند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:52
کد مطلب : 1661
بازدید : 601 views
دیدگاه های مطلب "امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021