سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برگزیدگان جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور معرفی شدند

آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور، به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان در زیباکنار رشت برگزارشد .

دراین مراسم دکتر رضایی ، رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم گفت:
خداوند متعال را شاکر و مفتخریم که این مجال را فراهم آورد تا بتوانیم در سالی که مزین به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری، “سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی” نامگذاری شده است “دومین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور ” را به منظور معرفی برترین های علمی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه پیام نور را به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان برگزار نماییم وامید آن را داریم که با تجاری سازی توانمندی های بالقوه دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور گام مهمی را در سازندگی ایران اسلامی ایفا نماییم.
در ادامه مهندس صدر ضمن قرائت پیام دکتر سرلک ریاست دانشگاه پیام نور خطاب به جشنواره گفت : مطمئناً سرافرازی و افتخار ایران اسلامی در دستان توانا و مبتکر وخلاق شما دانشجویان و جوانان است که باید این موهبت خدادادی و ذاتی خود را در جهت پیشرفت کشور بکار گیرند و وظیفه مسئولین است که با حمایت شما دانشجویان فرهیخته زمینه رشد و تعالی بیشتر را برای اعتلا و سرافرازی میهن اسلامی مان فراهم نماییم .
وی در ادامه ضمن تقدیر از دانشجویان مخترع گفت: این جشنواره در راستای معرفی هرچه بهتر دستاوردهای دانشجویان به جامعه و ایجاد زمینه تجاری سازی طرحهای ارابه شده و امکان ورود به بازار برگزار گردید.
در ادامه ازیکصد دانشجوی برتر این دوره ازجشنواره قدردانی شد.
لازم به ذکراست در بخش آموزشی جشنواره دانشجویان استان های گیلان ، هرمزگان ، اصفهان ، واردبیل و مرکزی ، در بخش اختراعات استان های گیلان ، فارس و آذربایجان شرقی، در بخش نوآوری استان های خوزستان، هرمزگان و گیلان ، دربخش ابتکارجشنواره استان های البرز، زنجان و بوشهر ، دربخش انجمن علمی برگزیده جشنواره استان های اصفهان ، خراسان و دزفول ، دربخش مسابقات علمی استان های چهارمحال وبختیاری واصفهان ، دربخش تالیف کتاب استان های خوزستان ، هرمزگان وهمدان ، دربخش کارآفرینی استان های چهارمحال وبختیاری ، فارس واصفهان و دربخش نشریات دانشجویی استان های فارس، کردستان،چهارمحال وبختیاری ،قم، اصفهان ، زنجان ، اردبیل ، لرستان، کرمانشاه وگیلان خوش درخشیدند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 16:03
کد مطلب : 1685
بازدید : 452 views
دیدگاه های مطلب "برگزیدگان جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور معرفی شدند."
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021