چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور عمل رژیم آل سعود را محکوم کرد

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی:

شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او خطای سیاسی دولت سعودی است. خداوند متعال از خون او نمی گذرد وخون بناحق ریخته، بسیار سریع دامان سیاستمداران ومجریان این رژیم راخواهد گرفت.

 

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان بخشی از یک توطئه صهیونیستی امریکایی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف آشکارخواهدکرد.

این شهید والامقام از مجاهدان خستگی ناپذیری بود که سلاحش علم، تقوا و رسالتش هدایت مردم به سوی خداوند یگانه بود. بنیان اینگونه جنایات و اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع، قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است و امریکا و حاکمان عربستان از حامیان اصلی آن هستند.

بی تردید رژیم منفور سعودی هزینه این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت. تردیدی نیست که خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ضمن محکوم کردن این جنایت و تسلیت شهادت عالم مجاهد، شهید شیخ نمر باقر النمر، علّو درجات برای ایشان، و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال خواستار است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:34
کد مطلب : 1796
بازدید : 555 views
دیدگاه های مطلب "بسیج اساتید دانشگاه پیام نور عمل رژیم آل سعود را محکوم کرد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021