جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۳ اسفند برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز ۱۰ اسفند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اسفند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پنجشنبه ۱۳ اسفند با رقابت ۶۴ هزار و ۵۴۳ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۴۶ نفر معادل ۴۸.۲۳ درصد داوطلبان زن و ۳۳ هزار و ۳۹۷ نفر معادل ۵۱.۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند.
کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن از امروز ۱۰ اسفندماه تا چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون اقدام کنند.
آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه ۹۵ دانشگاه پیام نور صبح پنجشنبه ۱۳ اسفند در ۹۹ شهرستان برگزار می شود.
برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه عکس دار و پرینت کارت آزمون ضروری است. فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود و درب حوزه های امتحانی نیم ساعت پیش از فرآیند آزمون بسته می شود.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 13:52
کد مطلب : 1827
بازدید : 611 views
دیدگاه های مطلب "آغاز توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021