جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

open_book

پذیرش واحدهای درسی در دوره کارشناسی با عنایت به یکصد و دومین مصوبه شورای دانشگاه براساس شرایطی صورت می گیرد که برخی از آنها به قرار زیر می باشد.

۱٫ براساس آیین‌نامه آموزشی دانشجوی پذیرفته شده جدید حداکثر تا پایان دومین نیمسال تحصیلی بعد از پذیرش موظف به ارائه ریزنمرات تایید شده خود به آموزش مرکز یا واحد مربوطه می‌باشد.

۲٫ واحدهای درسی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی ویا دانشگاههای غیردولتی و غیرانتفاعی مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات وفناوری ویا وزارت بهداشت،درمان و آموزش پژشکی گذرانده شده باشد.

۳٫ نمره‌های دانشجو در هر درس حداقل ۱۰ درمعیار صفر تا بیست و معادل آن در سایر معیارها، برای دانشگاه‌های دولتی، روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پیام‌نور، مراکز تربیت معلم، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای باشد.

۴٫ نمره‌های دانشجو در هردرس حداقل ۱۲ درمعیار صفر تا بیست ومعادل آن در سایر معیارها، برای دانشگاه‌های غیردولتی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسات غیرانتفاعی ودانشگاه جامع علمی کاربردی باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 14:25
کد مطلب : 200
بازدید : 686 views
دیدگاه های مطلب "تطبیق واحد (معادلسازی)"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021