جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مطالبه رئیس دانشگاه از روسای استانی

روسای استانی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با حضور در سازمان مرکزی این دانشگاه در جلسه هم اندیشی با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رستمی ابوسعیدی در این دیدار ضمن تشکر از کلیه همکاران در برگزاری موفق امتحانات سراسری ، نگاهی هم به موفقیت های اخیر این دانشگاه داشت.

رئیس دانشگاه ییام نوردر خصوص موفقیت اخیر تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور گفت: موفقیت این تیم و کسب مقام قهرمانی آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی و همچنین سایر موفقیت های ورزشی دانشگاه پیام نور نشان دهنده ظرفیت و توانمندی بالای دانشجویان این دانشگاه است و مجموعه مدیریت دانشگاه باید زمینه را برای حضور موفق دانشجویان مستعد این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم سازد .

دکتر رستمی ابوسعیدی ضمن اشاره   به موفقیت های دانشگاه در عرصه های فرهنگی اظهار داشت: تهیه ۳۱ عنوان کتاب فرهنگی در دانشگاه نشان دهنده قابلیت های فرهنگی این دانشگاه است و دانشگاه پیام نور یک دانشگاه فرهنگی است و فعالیتهای فرهنگی دانشگاه شاخص بوده و می تواند الگویی مناسب برای سایر دانشگاهها باشد و وی از روسای استانی خواست تا ضمن توجه به استعداد ها و توانمندی های آن استان تلاش کنند تا زمینه دانشجویان ، کارکنان و اساتید دانشگاه در فعالیتهای فرهنگی متناسب با فرهنگ بومی آن استان حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی در خصوص فعالیتهای آموزشی دانشگاه گفت : دانشگاه پیام نور با توجه به سیستم آموزشی خاصی که دارد  فارغ التحصیلان توانمندی را به جامعه تحویل می دهد و گواه این مطلب موفقیت های پی درپی فارغ التحصیلان ای ن دانشگاه در آزمونهای علمی و استخدامی می باشد

ایشان در زمینه تولید محتوا نیز گفت : یکی از زمینه ها ی اصلی فعالیت دانشگاه با توجه سیستم نیمه حضوری آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات می باشد و در دانشگاه با حرکتی مناسب در این زمینه گامهای موثری در زمینه تولید محتوا به زبانهای مختلف برای بسط فعالیتهای داخلی و بین المللی برداشته است.

دکتر رستمی ابوسعیدی با اشاره به اهمیت پژوهش اظهار داشت: تعداد زیادی طرح پژوهشی اولویت دار منطبق بر نیاز کشور تهیه شده و دست اجرا است و برای اجرایی شدن این طرحها تفاهم نامه های خوبی با سازمانها و دستگاههای مختلف به امضاء رسیده است.

رئیس دانشگاه با اشاره به تعامل مناسب با مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در سراسر کشور گفت: لازم است که روسای استانی تعامل مناسب با مجموعه مدیریت ارشد در استان و نماینگان مجلس داشته باشند و از ظرفیت های ایشان در راستای نیل به اهداف دانشگاه کمک بگیرند.

 

 

در این جلسه رئیس دانشگاه مطالباتی به شرح زیر خطاب به روسای استانی مطرح کردند:

برخورد خوب با دانشجویان و ارباب رجوع باید در سرلوحه کار مدیران، کارکنان و اساتید دانشگاه قرار بگیرد

صرفه جویی در هزینه های دانشگاه و استفاده حداکثری از ظرفیت اعضای علمی در برگزاری کلاس ها

حرکت به سمت درآمد زایی با استفاد ه از امکانات استان و کم کردن میزان تکیه بر درآمدهای شهریه ای

فعالیتهای کارآفرینی و توسعه شرکت های دانش بنیان

تغییر ماموریت مراکز و واحدهای کم جمعیت و تبدیل آنها به مراکز رشد و کارآفرینی

ارتباط و تعامل مناسب روسای استانی با استانداران، فرمانداران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها

توسعه زیر ساخت برای استفاده از اینترنت پر سرعت در تمام بخش های دانشگاهی برای دانشجویان

گفتنی است در این جلسه قائم مقام ریاست دانشگاه، معاونین و روسای استانی نقطه نظرات خود را درخصوص راههای پیشرفت و تعالی دانشگاه مطرح نمودند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:41
کد مطلب : 2024
بازدید : 337 views
دیدگاه های مطلب "مطالبه رئیس دانشگاه از روسای استانی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021