شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رتبه های برتر و تک رقمی دانش آموختگان پیام نوررتبه های برتر و تک رقمی دانش آموختگان پیام نور در آزمون های مختلف از جمله آزمون وکالت، حکایت از موفقیت این دانشگاه در عرصه های علمی دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور رییس ، معاونان و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران تشکیل شد.
دکتر علی جمشیدی در ادامه، با تبریک موفقیت های اخیر و کسب مقام اول دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در مسابقات آسیایی و سیزدهمین المپیاد دانشجویی دانشگاه های کشور، در خصوص امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: طبق گزارشی که روسای مراکز و واحدها ارائه کرده اند، بسیاری از نخبگان سایر دانشگاه های کشور، تحصیل در دانشگاه پیام نور را به خاطر امتیازاتی که دارد، ترجیح داده اند و هم اکنون دانشجوی این دانشگاه اند، حتی مشاهده می کنیم که در دانشگاه پیام نور استان تهران، پزشکان عمومی و متخصص به خاطر قرار داشتن در عصر ارتباطات و فناوری و اهمیت آن در همه رشته ها، در رشته های نرم افزار، فناوری اطلاعات و دیگر رشته ها تحصیل می کنند و دانشجوی این دانشگاه اند و یا بسیاری از فرهیختگان و متخصصان علوم مختلف، هم اکنون در این دانشگاه علاقمندی خود را دنبال می کنند و دانشجوی این دانشگاه در مقطع کارشناسی اند و همه این ها به خاطر امکان تحصیل در این دانشگاه حتی برای افراد با شرایط خاص و کیفیت بالای آموزشی دانشگاه پیام نور است.
ایشان در ادامه گفت: از سوی دیگر،‌ موفقیت دانش آموختگان این دانشگاه در تحصیلات تکمیلی و رتبه های برتر و تک رقمی در آزمون های مختلف از جمله آزمون های علمی، استخدامی و آزمون وکالت، حکایت از موفقیت چشمگیر این دانشگاه در عرصه های علمی دارد.
شایان ذکر است در این جلسه، معاونان و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن ارائه گزارش مبسوطی در خصوص دستور جلسه، موضوعات مطرح شده و اهم فعالیت های دانشگاه ها پیرامون موضوع کمیته جذب دانشجویی، هم چنین درباره منابع درسی و چگونگی به نمایش گذاشتن توانمندیهای دانشگاه دیدگاه های خود را مطرح نمودند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:06
کد مطلب : 2037
بازدید : 552 views
دیدگاه های مطلب "رتبه های برتر و تک رقمی دانش آموختگان پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021