پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

اولین زن رئیس استان در دانشگاه پیام نور منصوب شددکتر رستمی ابوسعیدی طی حکمی اولین زن رئیس استان را در استان کرمان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نور در یک اقدام موثر و در راستای دغدغه های رئیس جمهور مبنی بر لزوم اهمیت به جایگاه بانوان و استفاده از ظرفیت های آنان، خانم معین الدینی از بانوان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور را به عنوان اولین زن رئیس استان در طول تاریخ دوران فعالیت دانشگاه پیام نور منصوب کرد.
دکتر رستمی ابوسعیدی در این خصوص گفت: با توجه به دغدغه های رئیس جمهور در خصوص توجه ویژه به بانوان، اقدامات موثری در دولت تدبیر و امید در دانشگاه پیام نور صورت گرفته و از ظرفیت بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی استفاده شده است و انتصاب این بانوی عضو هیات علمی دانشگاه نیز در همین راستا بوده است .
گفتنی است چند روز پیش دکتر روحانی رییس جمهور دستور بررسی مجدد ظرفیت های استخدامی جهت دفاع از حقوق بانوان و به تعویق افتادن موضوع استخدام تا قبل از این اقدام را صادر نموده بود.
البته با یک بررسی در دانشگاه پیام نور در طول دوره دولت تدبیرو امید به وضوح دیده می شود که دکتر رستمی ابوسعیدی به شکل ویژه موضوع بانوان و استفاده از ظرفیت های مدیریتی آنان را در دستور کار قرار داده است و انتصاب های مختلفی نیز در این مدت انجام شده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انتصاب خانم دکتر وزیری به عنوان مشاور امور بانوان برای اولین بار چون این عنوان سابقا در دانشگاه وجود نداشت، خانم دکتر دیده بان و خانم دکتر حسینی نیز به عنوان مدیران کل تدوین و خدمات آموزشی در سازمان مرکزی دانشگاه، معاون رییس استان هرمزگان، رییس مرکز ابوموسی، رئیس مرکز ایرانشهر، رئیس مرکز جیرفت و تعداد دیگری که مسئولیت مراکز و واحدها را در سراسر کشور بر عهده دارند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 12:24
کد مطلب : 2040
بازدید : 524 views
دیدگاه های مطلب "اولین زن رئیس استان در دانشگاه پیام نور منصوب شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021