شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

افتخار آفرینی تیم رکسون دانشگاه پیام نور در مسابقات بین المللی کمیکار

افتخار آفرینان تیم رکسون (Rexon) دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان پس از کسب مقام سوم مسابقات بین المللی کمیکار (ماشینهای شیمیایی) دانشگاه آدلاید استرالیا روز جمعه نهم مهرماه به کشور بازگشتند.

دکتر کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور با حضور در فرودگاه امام خمینی ضمن تقدیر از اعضای تیم علمی ماشینهای شیمیایی دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت ها وتوان بالای دانشجویان این دانشگاه، از اهتمام و برنامه حمایتی جدی دانشگاه برای دانشجویان نخبه و مستعد سخن گفت و یادآور شد: افتتاح دفتر نخبگان واستعدادهای برتر دانشگاه به منظور حمایت ویژه دانشگاه از نخبگان صورت گرفته است.

 

سرپرست تیم رکسون دانشگاه پیام نور:

دانشجویان دانشگاه در صحنه رقابت سخت بین المللی درخشیدند

دکتر افتاده معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و سرپرست تیم در مراسم تجلیل از تیم رکسون که در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان برگزار شد، گفت : دانشجویان علی رغم وجود مشکلات پیش رو و تفاوت زمین مسابقات با ایران، دست از تلاش بر نداشتند و در نهایت در بین ۱۸ تیم قدرتمند به عنوان یکی از ۷ تیم برتر به مرحله پایانی راه یافتند که موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند .

در ادامه فرامرز دهدار از دانشجویان عضو تیم رکسون که اخیرا نیز درمقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز پذیرفته شده گفت : موفقیت در این مسابقات و کسب رتبه سوم را افتخاری برای دانشگاه و کشورم می دانم و امیدوارم که این تلاش در این مرحله متوقف نماند و دانشگاه و دانشجویان آن را آغاز راه دانسته و برای کسب رتبه های بهتر در سالهای آتی تلاش کنند.

دکتر افتاده در ادامه با اشاره به این مطلب که تیم رکسون متشکل از دانشجویان رشته های مختلف علوم پایه و مهندسی مرکز اصفهان بود گفت : دانشجویان عضو تیم ماشینهای شیمیایی شرکت کننده در مسابقات بین المللی کمیکار دانشجویان رشته های شیمی ، مهندسی شیمی ، مهندسی مکانیک و مهندسی فنآوری اطلاعات (IT) دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان بودند که در یک تعامل علمی سازنده توانستند در صحنه یک رقابت سخت بین المللی حضوری موثر و موفق یابند و مایه افتخار و درخشش دانشجویان ایرانی شوند.

گفتنی است، سه تن ازپنج نفر دانشجویان اعزامی به این رقابت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیر کبیر پذیرفته شدند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:42
کد مطلب : 2102
بازدید : 285 views
دیدگاه های مطلب "افتخار آفرینی تیم رکسون دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021