جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

سهم قابل توجه دانشگاه پیام نور در دانش افزایی و ارتقای فرهنگ عمومی

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به سهم قابل توجه این دانشگاه در افزایش سطح فرهنگ عمومی و دانش‌افزایی جامعه اشاره کرد و با عنوان اینکه دانشجویان این دانشگاه در مسندهای مدیریتی کشور در ادوار آینده خوش می‌درخشند افزود: هر جا که مدیریت ها به سرعت تغییر می کند آسیب های زیادی به بدنه سازمان وارد می شود که از آن جمله هزینه های مالی است که سازمان ها متحمل می شوند. در حال حاضر با تلاش در اجرائی شدن آئین‌نامه‌ها و ثبات کاری امیدواریم که مشکلات دانشگاه در حوزه‌های مختلف اداری، مالی و آموزشی و … حل شود.
وی از رایزنی برای تبدیل وضعیت ۴ هزار نیروی قراردادی دانشگاه سخن گفت و تأکید کرد هیچ‌گونه تعدیلی در نیروهای علمی و اداری دانشگاه نخواهیم داشت.
دکتر حسنی تأکید کرد: ۴۰۰ پروژه در دانشگاه پیام نور با هزینه ۲۸۰ میلیارد تومان برآورد هزینه در دست اجرا داشتیم که با ۳۰ میلیارد تومان، تکمیل صددرصدی اکثر پروژه‌ها محقق شده است . در هفته دولت نیز ۶۱ پروژه عمرانی افتتاح کردیم و امیدواریم در دهه فجر امسال نیز ۱۰۰ پروژه عمرانی دیگر قابل‌افتتاح داشته باشیم.
دکتر حسنی، با اشاره به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان خراسان جنوبی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه بر لزوم تبدیل مرکز بیرجند به یک مرکز بین‌المللی برای جذب دانشجوی خارجی خبر تأکید کرد.
گفتنی است معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با حضور در استان خراسان جنوبی ضمن برگزاری نشست با رئیس، معاونین و مدیران ستادی و کارکنان ستاد استان، از حوزه های مختلف اداری، آموزشی و مالی مرکز بیرجند نیز بازدید کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 13:27
کد مطلب : 2110
بازدید : 194 views
دیدگاه های مطلب "سهم قابل توجه دانشگاه پیام نور در ارتقای فرهنگ عمومی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021