سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آمادگی دانشگاه پیام نور استان گیلان برای جذب دانشجویان خارجی آمادگی دانشگاه پیام نور استان گیلان برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: فرصت ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران همواره یکی از آرزوهای جوانان کشورهای همجوار وخصوصاً حوزه دریای خزر می باشد که خوشبختانه زیرساخت های آموزشی در دو دانشگاه مرزی آستارا و واحد بندرانزلی فراهم است که امیدواریم با حمایت ویژه مسولان این دو دانشگاه بین المللی شود.
وی ادامه داد: حضور دانشجویان خارجی به ویژه کشورهای همجوارومسلمان در دانشگاه های ایران علاوه بر ارز آوری برای کشور، می تواند فرصتی مغتنم و ارزشمند برای صدور فرهنگ ایران اسلامی باشد؛ و دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی در سطح کشور وخصوصاً فعالیت مراکز و واحدهایی در استان های مرزی می تواند به عنوان الگویی برای جذب این افراد باشد که امیدوارم مسئولین نسبت به این موقعیت عالی دانشگاه پیام نور اهتمام ویژه داشته باشند .
دکتر صادقی در پایان به تمدید تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور می‌توانند در این فرصت با مراجعه به مراکز و واحدهای سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 15:06
کد مطلب : 2183
بازدید : 1,432 views
دیدگاه های مطلب "آمادگی دانشگاه پیام نور گیلان برای جذب دانشجویان خارجی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021