پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ارائه خدمات روان شناختی به دانشجویان مهم ترین اولویت مرکز مشاوره دانشگاه استدکتر کریم نجفی برزگر از برگزاری سومین گردهمایی کمیته مشاوره مرکز استانها به منظور افزایش مهارت های روسا و دبیران کمیته مشاوره در شناسایی مشکلات دانشجویان به همت مرکز مشاوره سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
معاون فرهنگی،اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور ارائه خدمات روان شناختی به دانشجویان را یکی از اولویت های مهم مرکز مشاوره دانشگاه دانست و افزود: کاهش مشکلات روان‌شناختی دانشجویان و کمک به سازگاری بهتر با محیط دانشگاه همراه با ارائه خدمات روان شناختی، راهنمایی و مشاوره در زمینه تحصیلی، شغلی، مشاوره¬های پیش از ازدواج، زناشویی و خانواده، اعتیاد، مهارتهای زندگی ، پیش‌گیری از مشکلات احتمالی روان‌شناختی و تحصیلی در آینده ، شناسایی و مداخله در بحران در مورد دانشجویانی که در معرض رفتارهای پر خطر قرار دارند، از دیگر برنامه ها و اهداف کمیته مشاوره است.
وی افزود : در این دوره آموزشی مباحث مختلفی در خصوص نحوه ارائه خدمات مراکز مشاوره به مراجعان بیرون از دانشگاه، راهکارهای در آمدزایی مراکز مشاوه ، بررسی موانع ومشکلات مراکز مشاوره دانشجویی در راستای ارتقای مشاوره دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، این کارگاه با حضور دکتر آقایوسفی، بازرس سازمان نظام روانشناسی برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 17:37
کد مطلب : 2262
بازدید : 290 views
دیدگاه های مطلب "ارائه خدمات روان شناختی به دانشجویان مهم ترین اولویت مرکز مشاوره دانشگاه است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021