پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دفتر امور کنسولی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان غیر ایرانی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه  دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی در خصوص افتتاح این دفتر گفت : بنا به وعده ای که داده بودیم و برای رفاه حال دانشجویان غیرایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور این دفتر را ایجاد کردیم تا دانشجویان غیرایرانی بتوانند به آسانی مشکلات و مسائل اقامتی خود را پیگیری کنند.
ریس دانشکاه پیام نور در ادامه افزود، با افتتاح این دفتر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، کلیه خدمات کنسولی از جمله صدور پاسپورت و روادید تحصیلی، صدور اقامت، تمدیداقامت، مهاجرت، تمدید اعتبار پاسپورت و صدور ویزای تحصیلی در این دفتر پیگیری می شود.

دکتر رستمی ابوسعیدی با بیان این که دانشگاه پیام نور اخیرا با مصوبه مجلس به عنوان هاب (قطب بین المللی) مطرح شده و با توجه به برنامه ششم توسعه که ۶۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های  ایران پذیرفته خواهند شد، لازم است تا زمینه حضور هر چه بیشتر این دانشگاه در عرصه بین المللی فراهم شده و افتتاح این دفتر با عنایت به این که هم اکنون حدود ۷۰۰۰ دانشجوی غیرایرانی در پیام نور تحصیل می کنند یکی از اقدامات ما برای ارائه خدمات مطلوب و آسان به دانشجویان غیرایرانی می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به کیفیت بالای دانشگاه در تمام شاخص های آموزشی ، پژوهشی  و فناوری اضهار داشت : یکی از برنامه های اصلی ما جذب دانشجوی خارجی و تحقق دیپلماسی علمی است و استفاده از شیوه های نوین آموزشی برای رقابت با مراکز معتبر آموزشی جهان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

دکتر رستمی به بخشی از فعالیت دانشگاه پیام نور پیرامون جذب دانشجوی خارجی اشاره کرد و گفت: برای ترویج زبان فارسی و آموزش این زبان به غیرفارسی زبانان، با راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی، امضای تفاهم نامه های همکاری مشترک با برخی مراکز همچون بنیاد سعدی و سازمان ارتباطات و نیز  داشتن امکانات مناسب در این حوزه از قبیل لابراتوارهای زبان پیشرفته ومحتواهای الکترونیکی آماده شده، دانشگاه پیام نور می تواند خدمات گسترده ای به متقاضیان در این زمینه ارایه نماید.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 16:17
کد مطلب : 2482
بازدید : 386 views
دیدگاه های مطلب "دفتر امور کنسولی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان غیر ایرانی افتتاح شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021