شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

همزمان با برگزاری استارت آپ ، مراکز نوآوری در هفت استان افتتاح می شود به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در نخستین نشست عمومی شورای سیاستگذاری استارت آپ های دانشگاه با اشاره به برگزاری استارت آپ تولید محتوا که در شهریور سال جاری برگزار خواهد شد ، گفت: آماده سازی، ارائه برنامه و رفع مشکلات استارت آپ ضرورت برگزاری چنین نشست هایی را بیشتر می کند.
وی افزود : استارت آپ تولید محتوای دیجیتال ۸ شهریور ماه سال جاری با محوریت بازیهای رایانه ای، طراحی نرم افزارهای تلفن همراه، طراحی وب سایت و انیمیشن برگزار می شود.
دکتر کریمی هدف از برگزاری این استارتآپ را شناسایی و جذب کارآفرینان بالقوه و یا نوپا در مراکز دانشگاهی، حمایت مادی، آموزشی و معنوی از صاحبان ایده و محصول، هدایت و حمایت از ایده ها به جهت تجاری سازی آنها، ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه فعالیت، توسعه محصولات، خدمات جدید بر اساس محتواهای تولید شده و … اعلام کرد.
دکتر کریمی گفت: همزمان با برگزاری این استارت آپ تصمیم به افتتاح مراکز نوآوری در هفت استان دیگر کشور نیز گرفته خواهد شد و تمام سعی این معاونت تشویق و ترغیب استانها جهت ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان می باشد.
معاون اداری، مالی و عمرانی نیز در این نشست گفت:از حمایت استارت آپ ها که به منظور جلب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال زایی برای دانشجویان و مواردی که منجر به سود اجتماعی و مالی برگزار شود، دریغ نخواهند کرد و از روسای استانی خواست تا تمام سعی و تلاش خود را جهت درآمدزایی برای دانشگاه به کار گیرند.
در ادامه آقای دکتر کریم زادگان (دبیر شورای سیاستگذاری)، جناب آقای دکتر شکری (مدیرکل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت)، دکتر سلیم بهرامی (دبیر اجرایی اولین استارت آپ) و مهندس اسدی (دبیر اولین استارت آپ) مطالبی را پیرامون تبیین و ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی در دانشگاه بیان داشتند و همچنین از تیزر تبلیغاتی این استارت آپ رونمایی شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:55
کد مطلب : 2820
بازدید : 367 views
دیدگاه های مطلب "همزمان با برگزاری استارت آپ ، مراکز نوآوری در هفت استان افتتاح می شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021