پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برگزاری هفتمین طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور لرستانهفتمین طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور لرستان در جوار ثامن الحجج(ع) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن بیان خبر آغاز هفتمین طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور لرستان در واپسین روزهای تابستان و ماه ذیحجه در جوار حرم ثامن الحجج علیه السلام افزود: این طرح با حضور ۲۵ عضو هیئت علمی این دانشگاه در سالن کنفرانس هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شده است.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: این دوره با عنوان تاریخ تمدن اسلام به مدت ۱۶ ساعت آموزشی با ارائه طرحی توسط دکتر علیرضا واسعی به مدت سه روز برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: در این راستا با عنایت به حضور خانواده اساتید در طرح برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده که از جمله آنها تهیه بروشور آموزشی خانواده خوشبخت، کلاس سبک زندگی اسلامی، ایستگاه نقاشی ویژه فرزندان استادان و فوق برنامه ها جهت استادان و خانواده های آنها از جمله زیارت دسته جمعی در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع)، شرکت در دعای کمیل حرم مطهر، بازدید از موزه حرم مطهر، هم اندیشی استادان در لابی هتل و همچنین جهت ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط در میان استادان برنامه های ورزشی نیز دیده شده است.
موسوی تصریح کرد: آنچه مهم است اینست که در آستانه شروع سال تحصیلی دانشجویان لازم است که استادان با روحیه ای باز و با نشاط سر کلاس حاضر و دانشجویان از وجود آنها استفاده نمایند و چه نشاط و تازگی بهتر و زیباتر از حضور در حرم مطهر امام مهربانی ها و فیض بردن از آن منبع الهی می باشد که این توفیق نصیب شد تا امسال طرح ضیافت استادان برای دومین بار در جوار حرم این امام همام برگزار گردید.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:43
کد مطلب : 2888
بازدید : 488 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری هفتمین طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه پیام نور لرستان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021