سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ARM4

دانشگاه پیام نور برای تحصیل همزمان در دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد چراغ سبز نشان داد
امکان تحصیل همزمان در دو رشته موضوع مهمی می باشد که همواره موافقان و مخالفانی داشته است موضوعی که حتی با بررسی آیین نامه های مختلف نیز نمی توان به جواب روشنی درباره آن رسید اما آنچه به نظر میرسد این است که تعداد دانشجویانی که همزمان در دو رشته در مقاطع مختلف تحصیل می کنند کم نیستند!
اگر چه پیش از این در این رابطه مطلبی را همراه با حواشی و مشکلاتی که برای آنها که قصد تحصیل همزمان در دو رشته در مقطع کارشناسی و عدم ثبت نام دو رشته ای ها را منتشر کردیم اما بنظر میرسد با تغییر مدیریت در دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان در دو رشته با چراغ سبز مدیریت جدید روبرو شده است
با نگاهی دقیق به صفحه ۲ دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم در بخش مقررات وظیفه عمومی کد ۱۰می توان این چراغ سبز را مشاهده کنید ! (اینجا)
علاوه بر این چند روز پیش محمد علی کریمی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در یک برنامه زنده تلویزیونی در پاسخ به سوالی در همین رابطه اینگونه پاسخ داد: این جز مواردی می باشد که در دانشگاه داریم در مورد آن بحث می کنیم ولی هیچ منافاتی ندارد و ما باید این امکان تحصیل و افزایش علم را فراهم کنیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 13:38
کد مطلب : 290
بازدید : 1,480 views
دیدگاه های مطلب "چراغ سبز دانشگاه پیام نور برای تحصیل همزمان در دو رشته"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021