جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

هم زمان با هفته تربیت بدنی؛

اولین همایش ملی ارتباطات ورزشی به میزبانی دانشگاه پیام نور شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،  اولین همایش ملی ارتباطات ورزشی روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه با همکاری شبکه ورزش و همراه با پخش زنده رادیویی در محل سالن همایش ساختمان آموزش دانشگاه پیام نور شهریار برگزار گردید.
برنامه این همایش ۱ روزه که آغاز کننده مبحثی نو در مباحث ارتباطات ورزشی و همچنین  «زمینه سازی و امکان سنجی برای تبیین روش های علمی و کارآمد در این حوزه» بود.
تعداد ۱۱۷ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از میان آنها ۹۰ مقاله از سوی داوران پذیرفته شد و پنجاه مقاله به صورت سخنرانی و با روشی نوین و الباقی به صورت پوستر ارایه شد. مراسم افتتاح این  همایش  با سرود ملی ، تلاوت قرآن ، پخش سخنان رهبر معظم انقلاب ، سخنان رئیس جمهور و رییس همایش دکتر ابوالفضل فراهانیآغاز شد  و در ادامه  پخش چند کلیپ از مقاله های ارسالی بود که به صورت زنده از رادیو ورزش روی آنتن رفت. کلیپ مقالات سخنرانی بصورت سخنرانی ضبط شده در طی مراسم و زمانبندی دقیق در طول همایش به سمع و نظر حضار رسید .
محورهای همایش شامل  ؛ رسانه های ورزشی ، روابط عمومی ورزشی ، روابط بین الملل در ورزش ، تبلیغات در ورزش و مهارت های ارتباطی در ورزش بود و تعداد مقالات ارسالی با توجه به نو بودن مبحث ، بیش از حد انتظار بود.
در پایان همایش با پخش کلیپ اختصاصی معرفی تمامی عوامل و اعضای علمی و دست اندرکاران برگزاری همایش همراه بود.
برگزاری این همایش ؛ نخستین همایش ملی ارتباطات ورزشی ؛ که  با استقبال بسیار خوب و در سطحی بسیار مطلوب از نظر علمی ، اجرایی ، فنی و … و به میزبانی دانشگاه پیام نور شهریار برگزار گردید دستاوردی بسیار بزرگ برای خانواده بزرگ پیام نور محسوب میگردد که به لطف ایزد در سالهای آینده نیز بصورت متناوب برگزار خواهد گردید.
جهت رویت کامل شرح برگزاری و عناوین مقاله ها به کانال اختصاصی همایش به آدرس

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 14:02
کد مطلب : 2959
بازدید : 300 views
دیدگاه های مطلب "هم زمان با هفته تربیت بدنی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021