پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مراسم اختتامیه هفتمین همایش شعر ملی 72 خط اشک دردانشگاه پیام نور استان اصفهان

هفتمین همایش ملی شعر آیینی ( هفتاد و دو خط اشک) ویژه دانشگاه های سراسر کشور که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه این همایش تنها همایشی است که در سطح ملی و دانشگاه های کشور برگزار می شود گفت: این همایش مختص به دانشگاه پیام نور نیست و همه دانشجویان، اساتید، اعضای هیات های علمی و کارمندان دانشگاه های کشور می توانند در این همایش شرکت کنند.

حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده با اشاره به اینکه این همایش در ۳ بخش اساتید، دانشجویان و کارمندان تمامی دانشگاه های کشور و در ۳ بخش شعر کلاسیک، شعر نو و بخش ویژه با عنوان (نقش جوانان در نهضت عاشورا و همچنن شهادت طلبی شهدای مدافع حرم) برگزار شده است گفت: امسال ۶۳۰ اثر از دانشگاه های سراسر کشور در سایت دبیرخانه بارگذاری شد که پس از داوری آثار، ۱۳۰ اثر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی افزود: از میان آنها تعدادی اثر به عنوان برگزیده و تعدادی نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شده است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان، تاسیس دبیرخانه دائمی شعر آیینی در دانشگاه های کشور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان را خواستار شد و گفت: تشکیل این دبیرخانه دائمی نیازمند شرایط و لوازمی است و چنانچه مقدمات تاسیس دبیرخانه دائمی شعر آیینی در دانشگاه های کشور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان فراهم شود می تواند آثار زیادی داشته باشد.

حجت ‌الاسلام مصطفی رستمی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این مراسم گفت: شعر آیینی، شعر انتقال تاریخ اهل البیت (ع) و شعر انتقال فرهنگ عالی اسلام کامل است.

در این همایش ملی، علاوه بر شعرخوانی شاعران کشوری و استانی و برگزیدگان همایش، از خانواده شهید مدافع حرم کمیل قربانی نیز تجلیل به عمل آمد.

معرفی برگزیدگان :

در بخش کلاسیک در سطح اساتید و کارمندان، رضا اسمخانی از استان زنجان و حیدر منصوری از استان بوشهر به ترتیب اول و دوم شدند و فرزانه شریفات از استان خوزستان به عنوان برگزیده بخش ویژه معرفی شد.

در شعر کلاسیک در سطح دانشجویی، میلاد حبیبی از خمینی شهر اصفهان، محمد زارعی از دلیجان و علی سلیمانی از استان تهران به ترتیب برگزیده و فرزانه شفیعی از استان اصفهان و سجاد بوستانی از استان گیلان شایسته تقدیر قرار گرفتند.

مصطفی توفیقی از مشهد، پویا اقرایی از رامهرمز و میثم خندانی از اهواز نیز به ترتیب برگزیدگان بخش شعر سپید و سید علی شکرالهی از نجف آباد اصفهان، علی مردی پور و متین بنائی از اصفهان به عنوان نفرات برگزیده بخش ویژه دانشجویی معرفی شدند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 9:10
کد مطلب : 3006
بازدید : 334 views
دیدگاه های مطلب "مراسم اختتامیه هفتمین همایش شعر ملی ۷۲ خط اشک دردانشگاه اصفهان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021