سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

داشتن روحیه انقلابی از باید های اصلی دانشجویی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت میلاد آخرین سفیر الهی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) وسلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) در آستانه روز دانشجو جشنی با همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان و با حضور دکتر جمشیدی راد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور لرستان، اساتید ، دانشجویان وکارکنان دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با تبریک ایام ولادت پیامبر مهربانی و رحمت و امام صادق (ع) وگرامیداشت روز دانشجو به دانشجویان با بیان حدیثی از پیامبر اسلام در خصوص منزلت علم و عالم اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما بویژه اساتید و دانشجویان در توسعه علم بسیار با اهمیت است .
جمشیدی راد به مطالبه جدی رهبرفرزانه انقلاب در خصوص تولیدعلم اشاره کرد و بیان داشت: این تکلیف بیشتر ما را به هدفمان نزدیک می نماید.
وی در ادامه به نقش دانشگاه پیام نور در میان مراکزآموزش عالی اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب محوری و پژوهش های گوناگون امتیاز این دانشگاه است که در محافل علمی زبانزد است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور در پایان ضمن توصیه اخلاقی به دانشجویان تصریح کرد: هدف از بعثت و رسالت پیامبر ترویج اخلاق اسلامی و زنده نمودن ارزشهای والای انسانی بوده که امیدوارم ما نیز با تاسی به آن پیامبر مهر ومحبت و به کاربستن سیره ایشان گامی در راه اسلام برداریم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:44
کد مطلب : 3013
بازدید : 364 views
دیدگاه های مطلب "داشتن روحیه انقلابی از باید های اصلی دانشجویی است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021