پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر جمشیدی با عنوان اینکه این رویداد با هدف استخراج ایده های برتر در حوزه کشاورزی، توسعه و تولید انبوه محصولات کشاورزی شهرستان پاکدشت و گسترش تعامل صنعت و دانشگاه برگزار می شود، محورهای این همایش را مهندسی آب و خاک، اقتصاد کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، مهندسی بیوسیستم، به نژادی و بیوتکنولوژی گیاهی، گیاهان دارویی و معطر، اگرواکولوژی، گیاهپزشکی، صنایع غذایی و فرآوری، مهندسی فضای سبز، منابع طبیعی و محیط زیست، مدیریت و توسعه روستایی و صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد.
وی افزود: خوشبختانه در حوزه کشاورزی به همت رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت و اساتید اقدامات خوبی صورت گرفته و دانشجویان انجمن علمی مهندسی کشاورزی این دانشگاه هم در جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور مقام دوم را کسب کردند. امیدواریم با برگزاری این قبیل برنامه ها و با استخراج ایده های برتر در این حوزه، گام سودمندی در راستای خدمت بیشتر به این منطقه برداریم.
وی با عنوان اینکه اقتصادی مقاومتی خواهد بود که درون زا باشد، اذعان داشت: با ایجاد فضای رقابتی در ایده پردازی می توانیم در راستای نیازهای جامعه و رفع مشکلات اقتصادی گام های ارزنده ای برداریم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:52
کد مطلب : 3054
بازدید : 1,198 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی در پیام نور تهران"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021