سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور مستعد فعالیت های نو آورانه و خلاقانه است

دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دانشگاه را بستر مناسبی برای نوآوری و شکوفایی ایده های دانشجویان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: مرکز رشد دانشگاه پیام نور با همکاری پارک و علم و فناوری این استان از یک سال پیش شروع به فعالیت کرده و اکنون بیش از ۵ شرکت فناور در این مرکز مشغول به فعالیت است و امیدواریم با جهت دهی مناسب دانشجویان تعداد این شرکت ها را در سالجاری افزایش دهیم.
وی فضای دانشگاه را برای فعالیت های علمی، فرهنگی، ورزشی و دیگر فعالیت های اجتماعی مستعد دانست و گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیش از ۱۰هزار دانشجوی فعال و پویا در ۱۳ مرکز و واحد خود و نیز امکانات عمرانی و آزمایشگاهی مطلوب، زمینه فعالیت های مختلف علمی را فراهم نموده است که این ظرفیت می تواند در شکوفایی استعدادهای دانشجویان کاملا موثر باشد.
دکتر قلی پوری رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز حضور شرکت های دانش بنیان در دانشگاه پیام نور را از فعالیت های مثبت پارک علم و فناوری دانست و گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ با همکارای دانشگاه پیام نور استان اردبیل، سه مرکز رشد و فناوری را در دانشگاه پیام نور مراکز اردبیل و گرمی و نیز واحد پارس آباد راه اندازی کردیم که با ارائه مشاوره های لازم به فناوران مشغول در این مراکز، در راستای تبدیل ایده به ثروت تلاش مستمر داریم.
وی ادامه داد: با تدوین برنامه های مشترک پارک علم و فناوری با دانشگاه پیام نور استان اردبیل به صورت ماهانه که شامل؛ بازدیدها، نشست های تخصصی، کارگاههای آموزشی و مسابقات علمی و تحقیقاتی است فعالیت های مراکز رشد در دانشگاهها را دو چندان خواهیم کرد.
گفتنی است، در این جلسه که با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور استان و پارک علم و فناوری برگزار شد، بر ضرورت تداوم همکاری های مشترک تاکید شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 11:56
کد مطلب : 3060
بازدید : 1,236 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور مستعد فعالیت های نو آورانه و خلاقانه"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021