جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رتبه دانشگاه فعال را کدام مرکز پیام نور کسب کرد؟

دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در هشتمین جشنواره تجلیل از فعالان و برترین های اوقات فراغت که با حضور دکتر شهرتی فر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، رتبه دانشگاه فعال را در بین دانشگاههای استان کسب کرد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان اهداء شد.
دکتر معصومی ضمن تقدیر از فعالیت و برنامه ریزی همکاران خود در زمینه غنی سازی اوقات فراغت ، گفت : دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی با داشتن ۲۹ مرکز و واحد در سطح استان و جامعه آماری دانشجویی قابل توجه و پتانسیل اجرایی مناسب، نقش سازنده و تاثیر گذاری درزمینه پرکردن اوقات فراغت دانشجویان و جوانان دارد.
وی با بیان اینکه هر اندازه بتوانیم در این خصوص برنامه ریزی مدون و جامعی داشته باشیم، شاهد بروز و ظهور خلاقیت و کارآفرینی در بین جوانان خواهیم بود، گفت:مسئولان وظیفه سنگینی در خصوص غنی سازی اوقات فراغت جوانان برعهده دارند که باید با همدلی و تلاش در راستای رشد و تعالی آنان گام برداریم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 8:33
کد مطلب : 3071
بازدید : 1,213 views
دیدگاه های مطلب "رتبه دانشگاه فعال را کدام مرکز پیام نور کسب کرد؟"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021