پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور به مناسبت 22 بهمن 1396

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان نهضتی مردمی با تدبیر و هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و اینک سی و نهمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سر می گذارد و به رغم اراده بدخواهان و دشمنان ،چهل ساله می شود. انقلابی که با دلیری، شجاعت و رشادت ملت ایران به ثمر نشست.
اگر حضور، فداکاری، ایثار، ایستادگی و استقامت مردم نبود، امکان نداشت انقلاب مردم در برابر رژیم شاه که همه قدرت‌های جهانی از او پشتیبانی می‌کردند و همه توانشان را علیه مردم بکار گرفته بودند، پیروز شوند. در آن روزها همه دنیا دست به دست همه داده بودند که این انقلاب موفق نشود، ضمن اینکه وقوع انقلاب یک غافلگیری عمومی در سطح جهان بوجود آورد، چرا که هیچ کس تصور نمی‌کرد، نهضتی که به رهبری یک مرجع و شخصیت دینی پایه‌گذاری شده و مردم حاضر در مساجد و حسینیه‌ها آن را دنبال می‌کنند، به پیروزی برسد و از این متد، پیروزی حاصل شود.
ملت ایران یکپارچه قیام کرد و این انقلاب را به پیروزی رساند و امروز هم همه باید یکپارچه از منافع این مردم و نظام به خوبی دفاع کنیم. انقلاب برای تغییر اسم نبود، بلکه برای تغییر رسم‌ها و برای زدودن رسوماتی بود که عدالت، آزادی و ارزش‌های دینی را نادیده می‌گرفت. امروز هم خواسته مردم و نسل جوان ما همان خواسته ۳۹ سال قبل ملت بزرگ ایران است.
مسیر پر فراز ونشیب نورانی که پشت سر گذاشتیم، سرشار از امیدها و بیم ها، تلخی ها وشیرینی ها، رویش ها و ریزش ها و حوادث درس آموز و عبرت انگیز بود.
– ملت ایران بدون کمک هیچ قدرت و کشور خارجی صرفاً با اتکاء به عنایات حق و وحدت و فداکاری توانست در دوران دفاع مقدس نیز دفاع جانه‌ای نه در برابر یک رژیم متجاوز بلکه تقریباً در برابر همه قدرت‌های جهان داشت.

دوران بعد از پیروزی انقلاب زمان عزت و شکوفایی ملت ایران در سایه حاکمیت ملی و احترام به فرهنگ دینی و ملی مردم است.
انقلابی با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و نزدیک به نیم قرن است که جمهوری اسلامی ایران در بزرگ ترین جدال تاریخی و کشمکش حق و باطل قرار گرفته است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی و شیرینی ها، پیروزی و شکست ها، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هرزمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

یوم الله ٢٢ بهمن ماه روزی است که ولایت پذیری، خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وبا رهبری هوشمندانه رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای به بار نشست.
اینک در طلیعه روزهای درخشان فجرو گرامیداشت ۲۲بهمن، ضمن خضوع در برابر روح بزرگ شهیدان وایثارگری دلاورمردان جبهه های داخل و خارج از مرزها، با حضور در راهپیمایی سترگ ۲۲ بهمن باامام شهیدان میثاق میبندیم تا پای جان مدافع ارزشهای دینی والهی بوده و ودر کناررهبری معظم انقلاب دوش تا دوش ایشان همچنان سرباز این نظام وانقلاب باقی بمانیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج اساتیددانشگاه پیام نور


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 18:01
کد مطلب : 3190
بازدید : 313 views
دیدگاه های مطلب "بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور به مناسبت ۲۲ بهمن ۱۳۹۶"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021