جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نمازخانه و پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور

به گزلرش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: تلاش درجهت هرچه بیشتر انس یافتن جوانان بویژه دانشجویان گرامی با معارف ناب قرآنی و اسلامی، گسترش فرهنگ نماز و برپا داشتن نماز جماعت در اول وقت ازجمله ی مهمترین وظایف ما در قبال این بزرگمردان است.
وی ضمن تقدیر از کلیه افرادی که درساخت و آماده سازی نمازخانه همکاری کرده اند، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز جماعت در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: باید دانشگاه‌ها به عنوان قطب‌های علمی و فرهنگی در این زمینه پیشرو باشند.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین کریمی، با اشاره به آیاتی از کلام نورانی قرآن کریم، از پیگیریهای مسئولان دانشگاه پیام نور در اهمیت دادن به این فریضه مهم قدردانی کرد و افزود: نماز و اهمیت برپایی آن در همه ادیان الهی وجود داشته و جزو دستورات همه ی پیامبران و انبیای بزرگ الهی بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید، زمینی که در آن نام و یاد خدا برده شود، زنده خواهد بود؛ فلذا نمازخانه دانشگاه نیز بعنوان محلی برای برگزاری نماز و ذکر و یاد خداوند مکانی زنده و پویاست.
سرهنگ لک زایی نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه در ایجاد پایگاه بسیج، از آماده سازی زمینه مناسب برای عضویت کارکنان و فعالیت در پایگاه بسیج مطالبی را ارائه نمود .
در پایان مراسم، از شهردار ناحیه ۶ به خاطر همکاری با دانشگاه در ساختن نمازخانه با اهدای لوح یادبود، تقدیر شد.
گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر جمشیدی راد؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، دکتر امیری؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، مهندس خاکسار شهردار ناحیه ۶، سرهنگ لک زایی فرمانده مقاومت بسیج دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی کریمی؛ معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر سید علی هاشمی زاده عقداء؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، مدیران، مسئولان و کارکنان این دانشگاه نمازخانه و پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور تهران شمال برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 15:30
کد مطلب : 3205
بازدید : 206 views
دیدگاه های مطلب "نمازخانه و پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021