پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع دهه فجر در دانشگاه پیام نور

 به مناسبت دهه فجر و همت واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز ساوه نمایشگاه کاریکاتور به مدت یک هفته در محل سالن مطالعه دانشگاه گشایش یافت.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساوه بااشاره به استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم و قدرت آن درتبیین موضوعات مختلف و مهمی چون دهه فجرگفت: قدرت هنر در میزان انتقال مفاهیم و تاثیرات آن بسیارچشمگیر و قابل ملاحظه است.

دکتر فغانی افزود: علاوه برآن این هنر یکی از شیوه های مورد توجه نسل جوان کنونی جامعه است که با بهره مندی ازظرفیتها و پتانسیلهای آن می توان به نتایج مطلوب تری دست یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: برای بیان و انتقال شایسته مفاهیم ماندگاری چون پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استکبار ستیزی راه های متفاوتی را می طلبد که نسل حاضر یکی از این راه ها بیان هنرمندانه ، هوشمندانه و زیرکانه مطلب است و چه بسا تاثیرات ماناتری از خود برجای گذارد.

فغانی در ادامه یادآور شد: گشایش این نمایشگاه سعی دارد سیاست های استعمارگرایانه و مستکبرانه آمریکا و اسراییل را به عنوان مظاهر استکبار جهانی به نسل جوان حاضر که آن دوران را درک نکرده اند را بشناساند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:52
کد مطلب : 3208
بازدید : 291 views
دیدگاه های مطلب "نمایشگاه کاریکاتور با موضوع دهه فجر در دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021