پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

همایش ملی ماهیان زینتی ایران دردانشگاه پیام نور محلات برگزارشد

همایش ملی ماهیان زینتی ایران و نمایشگاه آبزیان زینتی با حضور آقازاده استاندار مرکزی، دکتر علی اکبر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی و فرماندار و مدیران دستگاههای شهرستان محلات در دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار شد.

دکتر صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشوردراین همایش  گفت: صنعت ماهیان زینتی در کشور رشد قابل قبولی داشته و ظرفیت‌های فوق‌العاه‌ای در حوزه اشتغال دارد .

استاندار استان مرکزی گفت: شهرستان محلات از جمله شهرهای در آمدزا و خوب کشور است که افتتاح این همایش و نمایشگاه ماهیان زینتی می تواند هم برای استان و هم کشور موثر باشد.

سید علی آقا زاده خاطر نشان کرد : کشور باید به خود کفایی کامل برسد تا اهداف و پتانسیل های جوانان و نخبگان علمی به هدر نرود.

دکتر علی اکبر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز در حاشیه همایش گفت: دانشگاه پیام نوردر راستای اشتغال زایی اهداف عالیه خود و به منظور ارتقای دانش علمی و فنی علاقه مندان در حوزه شیلات با همکاری جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری همایش و نمایشگاه در محل دانشگاه پیام نور شهرستان محلات کرده است. امیدواریم این همایش و نمایشگاه فرصت خوبی برای دانشجویان و علاقه مندان به این صنعت ایجاد کند. 

محمد پورکاظمی رییس موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشورنیز دراین همایش  به ارائه گزارشات شیلات و مشکلات آن پرداخت و فواید تجاری و اقتصادی را تشریح کرد.

وی گفت : برگزاری این همایش نباید صرف اتلاف وقت و هزینه باشد بلکه با ارائه مقالات علمی پربار و هم اندیشی در جهت پیشبرد رفع موانع و مشکلات این صنعت باید گام های اساسی برداشت.

لازم به ذکر است این همایش و نمایشگاه به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح الی ۵ بعد از ظهر با برگزاری کارگاه های آموزشی و بخش ارائه مقالات و نمایشگاه دستاوردهای ماهیان زینتی در دانشگاه پیام نور مرکز محلات برپا می باشد و بازدید برای عموم آزاد است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 18:53
کد مطلب : 3214
بازدید : 318 views
دیدگاه های مطلب "همایش ملی ماهیان زینتی ایران دردانشگاه پیام نور محلات برگزارشد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021