سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

کسب مقام دوم دانشگاه پیام نور مرکز مرند در استارتاپ

اولین رویداد استارتاپ ویکند شهرستان مرند با همکاری پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و دانشگاه پیام نور مرکز مرند به مدت سه روز به صورت فشرده در سالن کنفرانس و سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز مرند و با حضور مسئولین دانشگاهی و شهرستان مرند برگزار شد .
دکتر سید غلامرضا غیبی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مرند این رویداد را تحولی شگرف و سکویی برای اجرایی شدن ایده‌های جوانان این مرزوبوم و انتقال دانش به صنعت و همچنین رونق بازار کسب‌وکار اعلام کرد.
در این رویداد که با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد ، هرکدام از شرکت کنندگان گروه، ایده های مورد علاقه خود را تشکیل داده و در خصوص آن ایده با راهنمایی مسولین فنی به تجزیه و تحلیل در گروه های ۸ تا ۱۰ نفره یا بیشتر پرداختند.
گروه دانشگاه پیام نور مرکز مرند با ترکیب دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز مرند با موضوع کاریار در رویداد استارتاپ مقام دوم مسابقات دست یافت.
نفرات شرکت کننده در تیم دانشگاه پیام نور مرکز مرند عبارت اند از:۱٫سعید فاروقی ۲٫عبدالرضا جهانبخش ۳٫مجتبی حیدری ۴٫اصغر موسایی ۵٫یعقوب عظیمی ۶٫حجت الهقلی
در انتهای این رویداد جوایز نفرات و تیم های برتر توسط امام جمعه شهرستان مرند و فرماندار ویژه این شهرستان اهدا شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:32
کد مطلب : 3224
بازدید : 376 views
دیدگاه های مطلب "کسب مقام دوم دانشگاه پیام نور مرکز مرند در استارتاپ"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021