پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی برگزار می شود

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از برگزاری سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی در هرمزگان برای نخستین بار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت : سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی توسط این دانشگاه در هرمزگان با حضور اساتید و دانشجویان از سراسر کشور برگزار می شود.
دکتر محمد خیری با اشاره به اینکه زمان برگزاری این کنفراس ۱۸ اسفندماه ۹۶ می باشد، افزود: علاقمندان به این حوزه تا ۵ اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات به آدرسwww.3tmh.com اقدام نمایند.
معاون پژوهش و کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در این رابطه گفت :محورهای این کنفرانس شامل مدیریت، علوم اقتصادی، حسابداری، روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی، حقوق و… می باشد.
دبیر اجرایی سومین کنفراس ملی هزاره سوم و علوم انسانی گفت : همچنین در این رابطه برای نمایه شدن مقالات شرکت کننده در کنفرانس جلوه و نمایی متفاوت بخشیدیم ، به طوری که کسانی در این همایش شرکت کنند و مقالاتشان پذیرفته شود، برای آنها گواهینامه از خود دانشگاه پیام نور و با استاندارد نمایه پایگاه علمی استنادی علوم جهان اسلام « ISC » و همچنین نمایه سایت معتبر « CIVILICA » سیویلیکا صادر می شود .
خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی خاطر نشان ساخت : تاکنون تعداد ۱۷۰ مقاله به دست ما رسیده که از این میزان ۱۲۰ مقاله مورد بررسی قرار گرفته و تعداد محدودی نیز برای سخنرانی دعوت شده و تعدادی نیز جهت چاپ پوستر در روز همایش خواهد بود .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:40
کد مطلب : 3228
بازدید : 1,116 views
دیدگاه های مطلب "سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی برگزار می شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021